fredag 10 februari 2012

Yessss....

Jag är på väg tillbaks. 300w, med bra känsla, slutpuls 194/198. Det var 4.05w/kg på fyror.

Inte så fina siffror jämfört med flera av mina kära kollegor i diverse seriösa/halvseriösa träningsuplägg med års utbyggnad etc. Men det är en klart acceptabel siffra för mig och det kändes som en stor vinst att sätta den igen. Jag satte 300w tidigare i år innan jag blev sjuk, gick sen in på 270w och höjde till 290w där jag slet som ett djur. Nu är jag åter tillbaks på 300w och kan fortsätta bygga vidare för att nå högre! Förra året satte jag 329w den 23/3 2011, undrar om jag hinner ikapp det. Inte helt omöjligt. :)

Ah... vilken lättnad, det är en stor klump som lyft från mitt bröst! :)

2 kommentarer:

Fredde sa...

Pantera är fina grejor! Alltid gött när man passerar en 100-w gräns! :D

STIZZE sa...

Yes, funkade skitbra! Shattered och message in blood.. :) nästan enda bandet jag lyssnar på för tillfället