onsdag 22 februari 2012

Kvällens monarkpass(läs myspass!)

Tisdagscross igårkväll, 8st fyror imorse och nu 3 fyror ikväll. Det var egentligen tänkt att bli fyra fyror ikväll men jag fixade inte riktigt en höjning på 10w på fyror efter två pass så nära inpå. På tredje fyran var jag tvungen att vila 15sekunder efter 2 minuter, och då kände jag även att det var dumt att fortsätta utan bättre att nöja sig nu, ta vila imorgon bitti och komma igen imorgon kväll istället.

Jag håller på med någon slags nödlösning på att styra upp träning jag missat, det blir inte så optimalt som det kunde blivit men det är bättre än att ta den vila jag har inplanerad de kommande dagarna. Mitt schema är inte så fullspäckat att jag inte ska klara av ett par extra pass, kan jag tycka.

Nu ska jag duscha och lira lite dataspel eller nått.. Imorgon bitti är det bankmöte med jobbet som jag ser fram emot!

Det börjar bli lite stökigt i hörnan här, ska nog städa.. nån dag..

Inga kommentarer: