torsdag 2 februari 2012

Vilodag med cykelsug

Jag har vilodag idag, men trots dubbelpass igår är jag sugen på cykel. Efter att ha vägt in mig på en lägre vikt tre gånger irad nu så tänkte jag skärpa mig med intaget permanent en tid framöver. Men ett steg ledde till nästa, sen satt jag där i lunchrummet med en pizza med bea på. Som "tur var" valde jag det "nyttiga" alternativet med en cola zero, mest för att lura mig själv.


Nu känns det som om jag MÅSTE cykla för att bli av med dom där extrakalorierna!

3 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Tävlingscyklister äter inte pizza med bea på.. Det gör bara vi andra... ;o)

STIZZE sa...

Men jag är en såndär cukkelist

Johan Andersson sa...

Jomenvisst är du det... "Vi kommer även cykla som ett lag då möjlighet finns, att hjälpa varandra till resultat både under, före och efter tävling med kunskapsspridning, taktik och upplägg."