fredag 1 juli 2011

Boende bokat inför Ränneslättsturen

Nu är boende även bokat. Jag fick tala med en måttligt förvirrad dam på vandrarhemmet och fick sista bädden i rummet bredvid CRT grabbarna/damerna. Nyckeln hämtas på willys och lämnas på rummet vid hemgång, konstig landsortsrutin måste jag säga.. men det funkar väl för dom antar jag.

Nu ska det laddas ordentligt inför tävlingen. Jag ska förbi concept store och köpa flytande gels och slangar, sen ska jag hem och hänga tvätt, slänga in mer tvätt, packa väskan, tvätta cykeln och se till att den funkar så bra som möjligt etc.

Tyvärr får vi inte besöka lilltjejen på sjukhuset p.g.a infektionsrisk men har vi tur får dom åka hem redan ikväll, om inte så kan jag inte träffa henne förräns på söndag kväll. Det ska bli skitkul när jag äntligen får göra det!

Inga kommentarer: