lördag 9 juli 2011

Sista uppladdningen inför Mörksuggejakten

Jag har packat klart, tvättat cykeln och smörjt in kedjan. Nu ska jag ta ett sista toabesök, en snabb dusch för att kyla ner mig och sedan lägga mig i sängen och vila.

Klockan 04:00 ska jag gå upp så jag har en chans att äta frukost, sätta mig på toan och bli några w/kg starkare och till sist cykla till södra station. Pendeltåget går 05:15 och landar 05:21 vid älvsjö station där jag blir upphämtad. Den här gången åker jag med Peter Josefsson, dvs spårvägen grabbarna. Stefan Dahl arrangerade om sin hemresa genom CRT istället för att delvis jag skulle kunna åka på mörksuggan i helgen.

Det här borde väl räcka?

1 kommentar:

jens sa...

Äter du inget annat än gels på tävlingar? du verkar ju nästan trycka i dig mer än eliten :D bars?