tisdag 12 juli 2011

Tisdagsrajd nu!

Nu är jag på väg hem för att slänga på mig kläderna och dramot hbb för tisdagsrajd. Om jag hinner tänker jag dra nån runda upp för backen också.

Det där med mat har jag hört ska va viktigt när man tränar. Jag har misslyckats idag dock. Det blev en rostmacka i sängen imorse. Men till lunch blev det bara två frukter och sen en kexchoklad på eftermiddagen. Att gå tom blir inte något svårt uppdrag, men jag misstänker att jag är lite väl tom.

Samtidigt är det dags att "erkänna" att jag gått upp några kg sen knäproblemen började, i kombination med semester och inga egentliga kontroller på intag. Jag blev lite chockad av att se vågen visa 75kg när jag kom ner ända till 69.8kg för 3 månader sen. Kombinerat med 30w förlorade i benen kan ni snabbt räkna ut att jag är i dålig form.

Dags att ta tag i det här ordentligt igen. Häng med och se hur jag gör det!

Jag återkommer med tisdagsrajdsäens rapport ikväll.

Inga kommentarer: