lördag 2 juli 2011

Dagen innan tävling

Jag är så nöjd med min dag. Vi käkade god mat på en vägkrog, handlade frukost när vi kom fram och drog på en testrunda på banan. 12km cykling blev det på sista halvmilen av banan. Jag punkade fram och hade hål i däcket, jag tänkte lite fram och tillbaks hur jag skulle göra med det. Fredrik Edin skakade fram ett furious fred däck åt mig som jag satte bak, fram satte jag mitt gamla bakdäck som va rocket ron.

Nu har jag plockat fram alla cykelgrejer förutom cykelstrumpor tills imorrn. Imorrn behöver jag köpa en handpump och ny slang. Langningen består av att jag stannar vid kontrollerna och fyller på min flaska med vatten. Det blir tyvärr ingen sportdryck förutom första flaskan men det får bli så. Grabbarna erbjöd att försöka fixa langning till mig med från deras stora langningsteam men jag vill inte störa dom, men uppskattar gesten. Kanske nån annan gång om det är färre ställen att langa ifrån och lättare för dom att få ihop.

De har ett riktigt bra arrangerat lag CRT, jag har blivit riktigt imponerad idag. Och det är bara trevliga grabbar, och tjej.

Inga kommentarer: