lördag 16 juli 2011

Monarken gjorde kaoz med mig..

Snacka om att jag försämrats. I mars körde jag fyror på 329w som bäst. Idag körde jag två på 290w, den tredje på 280w och sista på 270w och det var precis att jag orkade med dom. Pulsen var tokhög på alla intervaller och benen var tunga som cementblock, precis som de ska va.

Nu har jag iallafall börjat att på riktigt ta mig tillbaka med träningen. Knäna känns bra, jag har inte haft några som helst känningar sen jag börjat stretcha för knäna, skaffat inlägg och gjort bikefit.


Nu ska jag förhoppningsvis iväg och bada!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för strechövningar du kör för knä? Nyfiken... Kul blogg. Kom ihåg att skynda långsamt för att undvika skador.

STIZZE sa...

Skynda långsamt har jag gjort i evigheter. Det verkar hålla!

Bara två udda stretchövningar för framsida och baksida lår. Det är bra för knäna att sträcka ut dom musklerna, och att göra det skonsamt för knät. Svårt att beskriva, men har du inga problem behöver du inte lära dig heller