lördag 30 juli 2011

Fredagens händelser

Idag har jag inte tränat nånting alls.

Där emot har jag vaknat upp i arboga, ätit frukost, suttit i en bil, läst klart månadens kadens, två kalle anka och börjat på herman hedning. Nu är vi i västra värmland, ett par kilometer från norska gränsen och endast 7mil från oslo.

Vi har checkat in i våra 6kvm stugor med 4bäddar i varhe, grillat korv och umgåts med 80procent av de som kommer på morgobdagens bröllop, samt hjälpt kockarna att förbereda allt inför morgondagen.

Några glas vin och ett par öl har det blivit. Jag har inte nämnt att jag redan rasat 1.5kg sen senaste invägningen, men efter helgens firande lär jag va tillbaks på ruta ett ändå, så jag kan lika gärna låta bli.

Jag har flera bilder att lägga upp med iphonen oxh uppkopplingen här jävlad med mug. Som tur har jag telia och iaf LITE täckning. Alla andra operatörer har total radiotystnad här. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

Johan (Black Planet) sa...

Vänta lite.. Kalle Anka? Nu kommer det fram..