fredag 15 juli 2011

Dagens happy.. stalking?

Happymtb har flera roliga trådar som består, "Väntar på paket.." där folk skriver vad dom precis beställt och väntar på. "Visa din sub10kg mountainbike" med massa läckra hojar. "Visa din cannondale" med ännu läckrare hojar etc..

Sen finns "Dagens happy-spotting", där man lägger upp att man sett någon från forumet på stan.

Jag tog en titt i tråden och såg att hela tre personer på kort tid hade sett mig "på stan". Stumpy hade sett mig vid ett bad ute i tyresö på lördagen. Cyklariskogen hade sett mig i tvättkön på mörksuggan.

Och kalis den jäveln, han har sett mig tidigare medans jag nekat. Nu såg han mig igen och såg till att ha bildbevis denna gång!

Happy spotting, eller stalking snarare?

1 kommentar:

jens sa...

du blev alltså just ägd av kalis :D