måndag 4 juli 2011

God morgon bloggen

Vilken skön morgon det blev. Jag vaknade, lite för sent egentligen, men lyxar till det med att flexa in lite sent. Frukost blev det idag med, något jag brukar slarva med. En stor tallrik filmjölk och musli.

Ikväll ska vi till Ronnie och Anna för att träffa min nya brorsdotter! Jag hade egentligen tänkt köra ett återhämtningspass idag, men jag tvivlar på att jag får tid över ikväll. Idag känns det grymt skönt i benen, såhär sliten har jag inte varit på 3 veckor, det känns gott att veta att jag fick träning i benen och hjärtat igår!

Nu ska jag experimentera och försöka öka intensiteten vid cykling/träning igen. Knäna känns grymt bra trots nästan 4 timmars maxansträngning igår utan respekt för kadens för knäts skull. Det är dags att börja trycka intervaller på max!

Inga kommentarer: