söndag 6 maj 2012

En liten runda..

Tanken var att ta en runda tidigt idag men det blev inte av. Senare på dagen bjöd Thomas på en inbjudan och jag hängde på. Nånstans under 2h med lugnt tempo, tog i lite mer i några backar men generellt ett skönt pass.

När vi var i slutet av länna såg jag en kille med Astana kläder, hela munderingen faktiskt. Jag skämtade lite snabbt till Thomas, "titta där kommer kessiakoff, hehe..." Men, det visade sig att det nog faktiskt var han ändå. Jag kopplade för sent så hann inte stanna, vi rullade i en nedförsbacke. Hade varit kul att kolla läget och se om man kunde fått hänga på. Såg på facebook att det troligen var han också då han blev taggad i närheten.

Skönt var att att rulla idag iallafall. Vi får se vad veckan har ett erbjuda. Känns riktigt kul att jag börjar känna mig stark igen iallafall. Skulle behöva högintensiva intervaller dock. 10/20, 30sec TCSI och liknande. Men, det är ju inte så roligt..


Inga kommentarer: