måndag 28 maj 2012

Helgens cykling - kort version

Fredag
Mountainbike(Flash 29er!) i judarskogen med Jonathan. Kuperat utan dess like med en teknikstark Jonathan framför sig

Lördag
Landsväg ut till tyresö brevik på tröskel, sprätte i backarna och ett besök upp på kråkvägen

Söndag
Landsväg längst ut på brevik vid tre olika återvändsgränder, spurter i backar och sen tröskel hem. Grillade och åt gott, 20min tröskel hem och bytte cykel till mountainbike. Det blev en ganska lång runda med riktigt bra stigval av mig själv

Det kommer en längre version imorrn. Nu sitter första cykelbrännan på armarna och både kroppen och själen mår gott av en bra helg. Imorgon måndag blir det vilodag medans jag laddar inför en snäckanrunda och revansch på tisdag, hoppas jag klarar att hänga på, tvivelaktig men jag ska ge det ett försök. Riktigt bra träning oavsett.



Inga kommentarer: