torsdag 3 maj 2012

Riktiga dyngben imorse

Jag gick upp lite tidigare imorse och tog SuperX'en till jobbet. Startade faktiskt i fel riktning på 13km så jag ihop ungefär 35km totalt på nån timme.

Jag fick uppleva de mesta dyngiga benen jag haft på länge, väldigt länge. Kan inte ens komma ihåg när jag kände mig såhär klen. Eller klen var jag inte, de svarade bara inte. Det var som första minuten när vi idiotstartar i uppförsbacke i skogen på nån tisdagsrajd, men de värmdes liksom aldrig upp för att komma in i spelet vilket de brukar göra rätt snabbt.

Jag tror mig veta varför dock, energinivåerna i kroppen är extremt låga just nu. Det blev en rätt liten och sen middag igår, en köttbit på kanske 100g and thats it. Jag kom hem efter 21:00 och var inte så sugen på att käka en full middag så sent.

Efter cyklingen till jobbet imorse så unnade jag mig en frukost från pressbyrån. En choklad croissant, en havre yoghurt och nu en lyxkaffe från kaffemaskinen här i köket. Skönt att vara på plats tidigt på jobbet också, det betyder att man kan gå tidigare.

Bettan är parkerad inne på kontoret, såklart.

Inga kommentarer: