onsdag 23 maj 2012

Pendlarn stisse..

Idag har jag pendlat till jobbet. På morgonen, utan middag kvällen innan, sov för få timmar och skippade frukosten p.g.a brådska, och matade på rätt duktigt med två intervaller. Klantigt, och helt klart en orsak att KUNNA bli sjuk. Jag tänkte inte på det förrän vid lunch när jag var mer än lite dåsig i kroppen huvet. Det kändes som om jag tagit 3-4 öl på en vardagskväll, och efter en stor lunch mådde jag lite bättre.

Klantigt. Bättring ska det bli. Men men, sen blev det pendling hem och jag gjorde ytterliggare ett misslyckat försök att cykla lugnt. Det går bara inte. Helt plötsligt ligger jag där på tröskel utan att tänka på det och börjar svettas i vanliga kläder. Svårt att bryta ett inövat mönster helt enkelt.

Ikväll drog jag och Thomas på Men in black III på bio. Riktigt kul film, den levererade vad jag förväntade mig, men med en helt ok story för att vara nummer tre i serien.

Imorrn hojar jag lite cross med Johan och på fredag hojar jag mountainbike med Jonathan i våra nya teamkläder som kom idag!

Inga kommentarer: