torsdag 17 maj 2012

Packar inför Billingeracet!

Nu har jag slutfört ungefär hälften av packningen inför Billingeracet. Cykelkläderna är på tork och snart får vi besök som stannar hela dagen.

Jag tänkte att jag kunde sprida min packlista, jag använder den och bygger ut den med någon sak nästan varje gång jag använder den. Jag har den i notepad och tabbar helt enkelt ut de saker jag redan packat. På detta vis glömmer jag ingenting viktigt till tävlingen!


### VÄSKOR
Väska 1.     - Ombyteskläder efter tävling
Väska 2.     - Cykelkläder och allt för tävlingen
        - Övrigt inkl verktyg, sovkläder etc

### UNDER TÄVLINGEN
            cykelstrumpor
cykelskor
cykelbyxor
cykeltröja kortärmad
cykeltröja långärmad
cykelhandskar
            cykelhjälm
            cykelglasögon
armvärmare
benvärmare
cykelväst
hårsnoddar
liquid gels
vattenflaskor med sportdryck
            slang
slangavtagare
multiverktyg
            pump

## OMBYTESVÄSKA

            ombytesväska
            shorts
            byxor
            t-shirt
            tjocktröja
            cannondale skjorta
            kallingar
            strumpor
            duschhandduk
schampoo
            gympaskor
            roller

### VERKTYG
            växelöra
            olja
            sexkantsverktyg

### ÖVERNATTNING
sängkläder
luftmadrass + pump
tandborste

### ÖVRIGT
Licenskort
            mobil
mobilladdare
kreditkort
kontanter-anmälan
kontanter-bensinkostnad
kontanter-boende
kontanter-mat

1 kommentar:

Johan (Black Planet) sa...

Har du hittat dina hanskar? Kör så det ryker. Skyll sen på pollen om du dör i första backen.