fredag 4 maj 2012

PLOPP! ..där ramla ett ben

Det är inte andra benet på leftyn jag menar, utan mina ben på kroppen. Dom är helt av just nu. Tisdag, Onsdag med enbart stora klingan och två pass Torsdag på SuperX'en har gjort sist. Nu får jag slänga in handduken så jag kan bli något sånär människa igen.Vilodag idag alltså. Välförtjänt på en fredag.

Ikväll blir det något typ av mys med Karin. Om det inte regnar när jag slutar så skulle jag vilja ta en promenad nånstans, kanske en sväng genom sickla skiftet och handla nått gott att äta på vägen hem. Det är så skönt att vara ute nu när det börjar bli lite varmare.

Inför helgen så är det inte helt klart än hur det blir. Jag har tänkt köra 400km brevet från täby, men då måste jag vara  på plats kl 05:00 i täby. Vilket skulle innebära att jag behöver cykla hemifrån nånstans runt 03:30 tiden för att kunna vara på plats i tid, pendeln funkar inte alls dessa klockslag.

Blir det ingen brevet så vet jag inte riktigt vad det blir, nått skoj ska vi väl hitta på isåfall. Karin ska plugga mer eller mindre hela lördagen och söndag förmiddag. På söndag ska jag köra vaxholmsrundan på SuperX'en med Danne och förhoppningsvis några till så vi får upp farten.

Inga kommentarer: