tisdag 1 maj 2012

Valborgscykling i Uppsala!

Jag firade valborg i uppsala och det blev ganska sent, vi kom i säng strax efter 03:00 och helt rakt gick man inte.

Upp på morgonen och iväg till bussen mot lunsen. Aron hämtade upp mig och körde sista biten bil. Vi fick lite cykling i en väldigt mycket annorlunda terräng än vad jag är van med. Det var svårare än vad jag var van med, även om jag egentligen inte tror att terrängen är svårare än hellas. Det kändes dock väldigt ovant med rötterna och marken som gav efter med lerhål lite varstans. Roligt var det.

Jag var lite off idag med utekvällen från dagen innan men det var skönt att komma ut i friska vädret. Såg i spegeln att jag fått lite färg också vilket är välkommet.

Samling vid parkeringen


Massvis med spänger i denna skog, dock två-spårig utan breda hål mellan



Dropp på nån meter eller mer

Göra upp eld


Grilla




Några lånade bilder fr.o.m nu.. 50m in i skogen och ett växelöra gick av för en stackare. Det löste sig dock och sen behövde vi inte meka på ~4-5h eller vad det nu var vi var ute

Klart alldeles för mkt vikt långt bak, översköt det där vilket bilden bekräftar
Grillning






Inga kommentarer: