måndag 10 oktober 2011

Det här jävla benet..

Nu när jag vaknade på morgonen hade jag skitont, utan alvedon i kroppen är jag helt handikappad. Jag kan inte ens stå still och stödja mig på benet utan alvedon, muskelbiopsi-hålet är som rena barnleken jämfört med denna. Blir det värre så måste jag till vårdscentralen, stygnen sprättade och se om det finns kvar smuts i såret, för det brinner verkligen nu vilket inte är ett bra tecken. Och DET hade inte varit så roligt.

Jag tänker inte köra några onödiga träningspass på det här benet, det blir GIH studien och sen får det räcka. Dvs onsdag/söndag kanske blir enda passen denna vecka, riktigt tråkig tanke när jag tänker på den. Vi får se hur jag känner mig..

Något jag inte kan sluta tänka på just nu är USGP Fort Collins som jag kollade på i natt, det var så grymt spännande. Helt klart den bästa cykel-underhållningen på hela året. Tour de France, Giro d'italia, Vuelta Espania släng er i väggen!

Inga kommentarer: