söndag 9 oktober 2011

Kan inte gå, men cykla funkade!

Med ett stort ansvar mot GIH studien haltade jag ner i källaren och grävde fram monarken och fick på något vänster upp den i lägenheten.

Jag slängde i mig två alvedon och väntade 20minuter, satte mig sen och började veva runt pedalerna på 209w som jag fått instruerat. I 60minuter satt jag där och vevade, jag är förvånad om hur klen jag är som blir så sliten av 209w.

Just nu sitter jag och vilar 15min och inväntar sista intervallen på några få minuter, sen är jag färdig. Doktorn som sytt mig har sytt så att stygnen sträcker när jag står på hela foten, men känns inte så farligt alls på cykeln, dock med kroppen bedövad av alvedon.

Det känns riiiiiktigt skönt att jag kunde utföra passet och inte sabba studien.

Åter står monarken i vardagsrummet!

Ett blodigt plåster som ska bytas efter passet och duschen

3min in i passet

54min in i passet

Inga kommentarer: