onsdag 26 oktober 2011

En kväll med vila och arbete

Ikväll vilar jag med gott samvete från dagens 60min pass på monarken hos micke. Jag är fylld med god energi från detta, och det känns riktigt riktigt bra. Cykelsuget har varit lite sisådär efter förra veckans spektakel, och lite därför jag inte skrivit mina "3-inlägg-per-dag" som jag normalt får in.

Det är tur att cyklingen känns bra igen för stressen på jobbet är stor nu. Det är bara under en kort tid och det är planerat, även delvis medvetet utav eget intresse också. Lite självförvållat kan man även säga. Så det är bara att bita och plöja igenom, resultatet kommer bli kanon!

Ikväll ska jag inte bara vila benen, jag ska även arbeta inför morgondagens arbetsdag. Jag ska göra mitt bästa för att signera av ett projekt innan veckan är slut.

Och ladda inför fredagens monarkpass runt 6-tiden innan frukost..

Inga kommentarer: