söndag 30 oktober 2011

Några bilder från STHLM CYCLOCROSS!


Jag fastnade på några bilder, jag är fortfarande skitglad över att så många hejade på mig utöver hela banan. Det kändes verkligen grymt, det gör tävlingen så mycket roligare. Det här var faktiskt den roligaste tävlingen att köra på hela året.

Nånstans på södra sidan av banan vid allt löst grus

































Löphinder, jag tycker att jag fick till det riktigt bra med både avstigningar, löp, lyft med cykeln, snabbt ner igen etc och påhoppen med iklickning. Det var bara en gång efter trappan som jag hade svårt att komma i pedalerna och förlorade ett par sekunder.

































Den sista kurvan med grus och sen är det asfalt och plattor gäller en halv bana framöver

































Sandhindret, detta måste varit nån gång på de sista varven, båda mina benvärmare än sönder vid knäna efter vurpor på grus och asfalt

Nästa varv..


Kötta nerför bron, här plockade jag placeringar både på uppvägen och nervägen ett par gånger

Varvning

Och så varvning och målgång

Vinnartecknet såklart, yeehaaa!























Tack till alla som tagit bilder! BC, Jonas, BP etc.. Det kommer nog upp fler senare också :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur är det med knäna idag Stizze?

//Bruce

STIZZE sa...

Det är inget att va orolig för, bara skrubbsår. Visserligen infekterat efter att sjuksyrran tejpade PÅ såret med plåstrena, så nu har jag lim i såret som jag inte får bort med sprit ens.. :)

Men det är ingen fara. Drog en värre vurpa på dagens slöcross-runda som gör att axeln värker rätt mkt. Men jag överlever!

Tack för omtanken.