söndag 6 november 2011

Det blev en till crossrunda i mörkret

Jag kunde inte hålla mig, det var så skönt att cykla idag, så jag skarvade på förmiddagens kompiscross-tävling med 130min distans. Det var utlyst mystempo och förutom den mest kuperade crossrundan jag någonsin åkt, så var det snacktempo större delen av rundan.

Jag snittade 133 puls trots allt backar och det får man väl säga är rätt lågt. Under tävlingen tidigare under dagen hade jag ett snitt på kanske ~175 gissningvis, jag hade 169 i snitt enligt pulsklockan men då hade jag inte stängt av klockan förräns 10-15minuter efter jag gått i mål.

Det var jag, Johan A, Magnus och en kille som jag tyvärr inte minns namnet på som cyklade. Han satt på en Focus Mares, dom är riktigt fina dom där hojarna. Jag börjar uppskatta focus mer och mer, ju mer jag läser och ser dom överallt.


1 kommentar:

Johan Andersson sa...

Ivar heter han och är jobbarpolare med glitch..