onsdag 23 november 2011

Slutschemat för GIH-studien

Nu är slutfasens datum inför GIH studien klara, den 6/12 gör jag muskelbiopsi igen och därmed är studien för min del avslutad. Då startar nästa del i deras projekt att sammanställa informationen de fått ut av forskningen och dra slutsatser. Det ska bli spännande att se vad de kommer fram till!

Såhär ser mitt schema ut i helgen och 11 dar framöver tills slutet av GIH-studien:

Den 26/11 blir det monark, 60min + 3.5min på tröskel
Den 27/11 hoppas jag att få cykla lite skog
Den 28/11 blir det monark, 60min + 3.5min på tröskel
Den 29/11 blir det tisdagsrajd eller tisdagscross, dvs 2-2.5h cykling
Den 30/11 blir en vilodag
Den 1/12 kör vi första slut-testet på GIH, TT40min monark + 2st 30sek sprinter
Den 2/12 blir det pendling fram/tillbaks till jobbet med intervaller
Den 3/12 blir det någon typ av lugn träning
Den 4/12 blir en vilodag
Den 5/12 kör vi det andra och sista slut-testet på GIH, VO2max test, benpress maxtest och kalipermätning(fett)
Den 6/12 gör jag min andra muskelbiopsi vilket betyder att jag är klar med studien. På kvällen kör jag tisdagsrajd eller tisdagscross

Om jag ändrar på nånting så lär det bli pendlingen den 2/12 som jag struntar i, alternativt bara rullar fram

Inga kommentarer: