lördag 12 november 2011

Monark - Stisse, 1-0

Jag fick ordentligt med stryk idag, inte så oväntat då jag varit dålig sen i tisdags. Jag är bättre nu, har inte ont i magen längre eller illamående, däremot så är det mer eller mindre sprutlackering som gäller.

Sen känner jag även av smärta i revbenen där jag gick i när jag vurpade dagen efter kungsan. Jag har inte vurpat sen dess och kan bara relatera smärtan med den gången, har den blivit värre idag när jag ryckt och slitit i monarkhandtagen?

Vore ju trist om det är ett nytt revben som gått sönder, igen. Men tyvärr är det den smärtan jag känner, fast inte så farligt som den kan kännas som värst. Vi får se hur det går.

Imorgon hoppas jag på att få köra lite landsväg, jag skapade en "bjud ut mig" tråd på happyMTB men verkar inte fått någon respons än. Jag skulle vilja ut och rulla ~10mil ungefär, eller snarare 6-16mil vad nu det är som kan tänkas bjudas på.

Blir jag inte utbjuden så drar jag ut själv, då blir det någon säker runda, eller ska jag ta mig runt vaxholm kanske? Vettifan hur jag hittar efter just vaxholm bara, minns inte vart jag och danne(DT@happyMTB] gjorde alla svängar när vi cyklade där. Vi får se hur det blir!

1 kommentar:

jens sa...

tränar du sjuk igen? :D