måndag 7 november 2011

Ny kommenterings-inställning

Jag har nu efter ungefär 1½ års bloggande gett mig vika för en ny inställning angående kommentarer.

Hädanefter hamnar man på en separat sida när man skriver en kommentar. Detta för att den kommenterings-inställningen/funktionen jag haft tidigare har buggat för ganska många. Vissa har haft problem att lämna kommentarer så att de har uteblivit, de har tryckt på skicka men inget skickas, de loggar in med google-accounts men blir ändå inte inloggad etc.

Sen finns en mycket smart funktion också vilket gör att man kan bocka i "Skicka uppföljningskommentarer till yourmail@yourmailprovider.com" vilket både jag och vissa följare av bloggen har saknat!

När man skrivit klart en kommentar och vill tillbaka till bloggen eller ursprungssidan klickar man antingen på "Stisse's Mountainbike blogg" som står längst upp på sidan i blått, eller på rubriken som bloggningen haft, i detta fall "Min nya Cannondale SuperX Red!"

Och en av de roligaste delarna med att ha bloggen är att läsa kommentarerna man får!

Inga kommentarer: