fredag 25 november 2011

Gårdagens fiasko

Igår var planen egentligen att gå på the haunted och entombed, två band som jag egentligen inte lyssnar jättemycket på men jag ville se live(igen), tillräckligt för att köpa biljett för 270kr iallafall.

Men så blandade jag ihop datumen och det var julbord och julshow med jobbet, jag valde julbordet eftersom jag hamnat på en ny avdelning och tänkte att det kan vara ett bra tillfälle att lära känna personerna bättre.

Men, jag satt i möte medans halva avdelningen gick tidigare, sen gick jag och pratade med en annan kollega samtidigt som andra halvan gled ut genom dörren även dom lite tidigare.

Inte så lyckat direkt så jag hamnade med andra kollegor, inte tråkigt på något sätt men nått tillfälle att lära känna de nya blev inte av.

Istället blev faktumet att jag betalade för att se två grymma band jag gillar, men fick istället käka en medioker julmat och se en julshow med eric gadd, pernilla andersson och niklas strömstedt. Det var ett jävla nerköp rent musikaliskt. Meeen, dom var faktiskt bättre än jag hade förväntat mig. Förutom Eric Gadd som är totalt värdelös, han borde hålla sig till studiomusiken och ge fan i att uppträda.

2 kommentarer:

Johan (Black Planet) sa...

Hoppsan vilket musik fiasko.

patrik sa...

Mysfarbröderna i Entombed gjorde en bra spelning. Sångaren var på riktigt bra humör.