måndag 28 november 2011

Helgens aktiviteter

I helgen blev det inget bloggande, det fanns inte så mycket att skriva om heller för den delen. Fredagsmys på thairestaurangen och sen biosalongen där vi såg senaste twilight-filmen som var grymt bra. Monarkande på lördagen enligt GIH-modell, det gick vägen utan några större problem. Städade och segade igenom resten av dagen. På kvällen träffades ett gäng crossade hos Johan A som bjöd på chilli, efterrätt och massa cykelsnack. Johan A, Tille, Vic, Glitch, Magnus, Johan, Andreas och Fredrich var där.

På söndagen var jag lite sliten efter dom där 10% ölerna som gick ner under lördagskvällen, vi var barnvakt och efter ett par timmar kom mamman, sen pappan, sen karins syster. Vi bakade pepparkakor, lussebullar, knäck och nån typ av dumle-choklad. Sen käkade vi även thaimat igen och drack massa julmust. Jag och Karin försökte titta på The Bourne Supremacy vid niotiden men det var omöjligt, jag somnade ganska snabbt så vi gick och la oss istället.

Inte mycket cykel i helgen alltså, ändå känner jag mig slitnare än på länge.

Inga kommentarer: