onsdag 30 november 2011

Macka och en latte


Nu börjar uppladdningen inför morgondagens första sluttest på GIH. Alla de specifika träningspassen för studien är utförda, nu återstår två tester, ett muskelbiopsi och egen vald, normal, träning där imellan förutom vilodag innan testdag.

För att testet ska bli så jämförbart med det första som möjligt är kosten betydande, jag fick därför skriva upp exakt vad jag åt/drack dagen innan och på testdagen för att kunna återupprepa detta nu. Därför vet jag EXAKT vad jag ska äta idag och imorgon. Just nu suger jag i mig latten och mackan från lunchrestaurangen här nedanför jobbet. Till lunch blir det en tacotallrik, i kväll blir det raggmunk med fläsk, en cola och sen en alkoholfri glassdrink(mums….). Imorgon bitti blir det macka till frukost, lasagne till lunch och sen är jag redo att mata monark utav bara h-vete!

Inga kommentarer: