måndag 2 maj 2011

Kvällens hellasrunda

Jag drog ut med Emil och hans polare Johan och Jarl, det blev ett varv i hellas på strax över 2timmar med lite lek i skogen. Traktormakt genom sickla skiftet, dow jones, ulvsjöslingan, blåa uppe på bergen ovanför tresnåret och fem svåra genom sickla skiftet hem. Vid ulvsjöslingan hoppade jag dock av spången på slutet och slog i bakväxeln som därefter började strula, jag har tittat och tittat men ser inte vad som är fel. Jag ska tvätta av cykeln och titta i dagsljuset när jag får chansen senare i veckan.

4 kommentarer:

jens sa...

kollat växelörat?

STIZZE sa...

Ja, tycker det ser rakt ut.. kan tycka att kedjelinjen inte är perfekt rak kanske.. men jag är inte säker. Ska tvätta, titta igen och ev. söka hjälp

Anonym sa...

Herregud vad mycket skydd ni har på er, varför inte full-facehjälm och en bröstplåt också;-)???
Mvh Lars

STIZZE sa...

Ni, eller dom? :) De flesta AM-cyklisterna, vilka är majoriteten av hellascyklisterna, kör med knäskydd