torsdag 23 februari 2012

Dagens träning!

Nu har det gått nästan 24h sedan jag tränade sist, så det är väl dags för nästa pass när jag kommer hem ikväll!

Jag hade tänkt mig någon slags tröskelträning, typ 2x20, 1x30 eller 1x40min på just nu oklar belastning. Kör jag 2x20 vågar jag mig nog på 230w medans om jag kör 1x40 fegar jag nog med 220w.

Jag vill inte knäcka benen allt för hårt, men efter nattens 10timmar sömn och ingen träning imorse så känner jag mig återigen pigg. Långt ifrån hur jag kände mig igårkväll när jag körde fyror.

Övrigt under dagen så har det varit bankmöte och partnermöte, båda mycket intressanta och spännande. Det har inte blivit så mycket ordinära arbetsuppgifter dock vilket alltid får mig att få dåligt samvete, eller rättare sagt stressar mig lite då mina inkommande objekt för tester inte riktigt respekterar externa möten i mitt schema.

Synes ikväll bloggen, och monarken!

Inga kommentarer: