måndag 6 februari 2012

Min iPhone 4s påväg!

Jag fick information om att min nya iPhone 4S skickas idag från lagret med beräknat leveransdatum imorgon!

Jag fick ett erbjudande av Telia och det var första gången jag "gick på" och högg på ett erbjudande på telefon. Denna gången via sms, telefonförsäljarna tål jag inte även om jag försöker vara hyfsat smidig/trevlig, ibland, i mitt nej tackande.

Denna gången fick jag ett erbjudande som är 30kr dyrare än mitt nuvarande abonnemang, vilken min telefon redan är betald på, och för dessa 30kr/månaden får jag en iPhone 4s 16gb samt Spotify Premium i 12 månader. Eftersom jag försökt köpa Spotify online för 50kr/månaden vid flera tillfällen, men någon bugg på deras hemsida tillåter mig inte, så kändes detta som en guldgruva.

Så nu är det slut med alla grumliga bilder på bloggen som ser ut som att ha blivit fotograferade med en iphone-lins som varit monterad under sadelstolpen. Nu är det blixt och fina bilder som gäller, iallafall enligt mitt mått mätta krav!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har en vit 4s och är toknöjd. Grym kamera och kunna filma i HD, sen snabbt lägga ut på youtube och kanske i en blogg.
Sen är Siri kul och den är snabb, snygg etc etc.

/Eskil