onsdag 15 februari 2012

Jag ÄR starkare i år jämfört med förra året!

Jag har haft fel, jag har trott att jag var så förbannat mkt starkare förra året jämfört med i år. Men jag har haft fel! Jag tog precis en titt bakåt vilka belastningar jag bloggade om och för ett år sen körde jag fyror på 277w. Nu kör jag dom på 300w, och kommer ge mig på 310w senare i veckan.

Jag HAR faktiskt utvecklats från förra året trots alla motgångar. Det känns hur ballt som helst. Jag börjar mer och mer känna den där innerliga, härliga, motivationen igen. Den som får mig att lyfta och inte kan sluta tänka cykel..

I'm back on track. FO'REAL!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kan man vara starkare om man körde fyror på 330watt förra året och nu kör dom på 300watt?? I min värld är man svagare!

STIZZE sa...

Eftersom man jämför med månad för månad. I februari förra året var jag svagare, än jag är i februari i år.

Bjorre sa...

Jobbar du med statistik eller?

STIZZE sa...

Nä men jag har ju bloggat och skrivit siffror i över ett år :)

Kejrin sa...

Braa där!!