torsdag 16 februari 2012

Vilodag egentligen..

Vilodag, eller lätt pendling, står det på schemat. Men jag pendlade inte igår, och jag pendlar inte idag.

Därför har jag tänkt köra något lättare ikväll på monarken. Inte något som sliter ut mig, men mest för att jag VILL träna, och för att underhålla formen lite. Benen känns inte tillräckligt sega för att behöva vilan, så det är sannolikt inga problem att köra ett lättare pass.

Imorgon däremot skall det köras en av veckans två viktigaste pass. Jag har fått dom rankade nu, för att om jag inte fixar att köra alla pass en vecka, iallafall hinner med de viktigaste. Och även så att jag är medvetet om vad som är viktigast, så jag inte gör något jättedumt dagen innan.

Jag funderar på 15min på tröskel ikväll. Eller 40min strax under tröskel, typ tv-tittande belastning. Kanske avslutande någon minut på nån helt galen belastning som 350w eller dylikt. Mest för att känna rusningen i kroppen, att man verkligen lever.

Inga kommentarer: