tisdag 5 juli 2011

God morgon bloggen

Igår hade jag min första jourdag, skönt som det var behövde jag inte jobba men jag satt på spänn hela tiden. Vi åkte ut till min bror och hälsa på min nya brorsdotter som bara ä ett par dagar gammal. Hon var jättefint och en exakt kopia av sin mamma som liten.

Just nu sitter jag i väntrummet och väntar på Karin som opererar bort ena visdomstanden, hon kommer va rätt vinglig när hon är klar.

Det blev alltså ingen cykling igår då vi kom vid 22:30. Idag får vi se om jag ska köra något. Jag funderar på att köra återhämtningscykling, eller egentligen bara lugnt. Imorrn ska jag köra TT vid källbrink med stefan dahl och per kumlin. På torsdag tänkte jag köra lite 5-10 min intervaller i sickla skiftet.

Jag och lilltjejen
Jag och lilltjejen

Inga kommentarer: