tisdag 19 juli 2011

Vad ska jag träna idag?

Ikväll ska jag köra tisdagsrajd, det är redan klart. Men jag hade tänkt cykla/träna mer också. Tisdagsrajderna är ju aldrig garanterad träning p.g.a punkor, stora grupper, för teknisk terräng för att få upp pulsen etc..

Backträning i HBB innan rajden? 10/20 intervaller(bygger mitokondrier) på monarken?

Egentligen hade jag velat köra 2x20 eller 4x4 men jag tror inte mina ben är i skick för det p.g.a löpningen igår, det är nog bättre att köra nått annat för att inte sabba självförtroendet på just dom passen.

Efter 13-14 nån gång hade jag tänkt åka och bada om vädret håller i sig, hoppas solen har hunnit värma upp ytan på sjön då. Det är inga 28 grader i vattnet, som föräldrarna ringde och meddelade att dom hade i medelhavet igår..

Inga kommentarer: