fredag 1 juli 2011

Packar inför morgondagen

Efter jobbet åkte jag förbi concept store och köpte lite gel till söndagens långlopp. Tyvärr glömde jag köpa en tredje vattenflaska men det bör nog kunna lösa sig på plats tror jag. Jag vettifan om jag behöver tre flaskor förresten, jag har inte kollat in distansen eller langningsställen än. Jag kanske bara får möjlighet att plocka upp två flaskor. Det får bli som på kolmårdsbiken, att jag ställer flaskan nånstans där jag känner igen den, jag borde förresten bygga sånt där langningsställ med illgröna färger.. Ytterliggare en detalj i mängden att kolla upp ikväll.

Att packa är så tråkigt. Jag har tvättat cykeln, tvättat cykelkläder och har nu en till vit tvätt inne, vill egentligen hinna med en tvätt till men det gör jag nog inte. Jag ska nog göra en permanent packningslista inför tävlingar i framtiden, så jag inte riskerar att glömma nånting när jag gör nya packningslistor.

Såhär ser packningslistan ut just nu:
cykelstrumpor

cykelskor
cykelbyxor
cykeltröja
hjälm
handskar
armvärmare
benvärmare
överdragströja
t-shirts
tjocktröja
kallingar
strumpor
shorts
byxor
kontanter
gels
verktyg
slang
slangavtagare
pump
olja
mobil
mobilladdare
kreditkort
vattenflaskor med sportdryck

Har jag missat något?

3 kommentarer:

Jonas l sa...

slangavtagare lät kul ;)

tandborste har du glömt

Macke Johansson sa...

Benvärmare och armvärmare i Juli månad? No way! :)

Eric sa...

Cykel?