lördag 9 juli 2011

Packning inför mörksuggejakten

Nu har jag börjat packa, jag saknade inget när jag var i ränneslättsturen så packningslistan jag hade då får vara min grund den här gången med. Jag har dock lagt till växelöra, vilket jag fick av mekanikern hos cykloteket i västberga, det är ett sånt där allround-växelöra som inte är optimalt men funkar som nödlösning. Sen la jag till roller eftersom jag har katt och allt blir så jävla hårigt, och cannondale skjortan som jag fick av peffen.

Jag har nästan packat klart, det är bara reskläder, kontanter och så som ska fixas. Och en väska att lägga allt i.

Idag "avgör" kessiakoff tour the austria genom sin TT, håll tummarna och googla tour of austria på eftermiddagen! Jag drar iväg och grillar hos släktingar och sen ska jag ta ett dopp i en sjö i älta.

2 kommentarer:

Lasse sa...

Lycka till o kör hårt!!

Johan (Black Planet) sa...

Kör hårt. Min Mörksugga håller tummarna för dig. Så jaga stigen innan den försvinner.