onsdag 19 oktober 2011

Leverans i mars

Jag fick ett lite tråkigt mail idag angående leveranstid på min SuperX RED. 1:a mars prellat datum iochmed att jag missade första beställningsfönstret. Rival och Ultegra kunde de skrapa fram snabbt men jag vill absolut ha en RED nu, jag är helt inställd på det och vad som kommer krävas utav mig ekonomiskt i vinter.

Det blir en liknande arbetsrunda som förra vintern men det gör jag så gärna när det blir ett så fint resultat i slutändan! Nu kan jag släppa tankarna angående att sälja caadX'en eller inte också.

Det blir att beställa skärmar och konstruera en kompislapp istället. Vi kommer bli så bra vänner även denna vinter jag och caadX'en!

3 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Din caadx kommer bli såå lycklig över att få spendera en vinter till med dig..

Anonym sa...

Ta den med shimano och montera detta

Jag har endel Force grejer nya och red bakväxel. Controltech shield vev liggande allt nytt.
Är hel grupp.

intresse ???

Markus J

Eskil sa...

Se det positivt. Skönt att slippa förstöra den nya fina hojen på saltvägar första vintern.