måndag 31 oktober 2011

En vecka full med paket!

I fredags kom försmaken av denna vecka, nämligen en ny datormus. Idag kom nästa paket, vinterdäck, skärmar och massvis med slangar. Imorgon kommer min rapha vinterkeps/hatt och johans glassbils-keps med team rapha-focus design. Sen har jag ytterliggare ett paket att vänta med ett par cykelskor och sist men inte minst, ett STORT paket med en av världens bästa cykelcrossar.

Det är lite som julafton hela veckan med andra ord!

Träningsmässigt så har jag också lite planer för veckan!

Det blir morgoncross med Johan och Fredrich imorgon kl 07:00. Sen blir det tisdagscross med gubbarna till kvällen, jag ska bara stämma av med Micke att det är ok. För på onsdag är det GIH pass som gäller, någonstans har jag trots misärpasset i fredags morse mer självförtroende för passet tills på onsdag. För jag har fått rätt bra träning senaste veckan med träning fredag, lördag, söndag, tisdag, tisdag. Med en vilodag idag så bör benen kännas hyfsat medelsnabba ändå även fast det är dubbelpass dagen innan träning. Jag känner även stort självförtroende efter kungsancrossen och i söndags var passet mest återhämtning med ett fåtal spurter så egentligen är det 1½ vilodag idag kan man säga.

Jag har även funderingar på att börja pendla stabilt i vinter när träningsstudien är över, och lägga in korta men stentuffa intervaller på morgonen eller hemvägen, med ryggsäck och allt på. CaadX'en kommer ha skärmar på sig konstant och vara vinterkittad med vattenflaskor, lampor och skärmar, redo att bara dra iväg på oavsett väder.

Att paket kommer lastat!
Med Schwalbe Marathon Winter, skärmar och...
MASSVIS med punkamöjligheter!

Inga kommentarer: