söndag 16 oktober 2011

Massvis med bilder från dagens Kompiscross!

Eftersom jag är lite egoistisk blir det mest bilder på mig själv, fotograferna gillade mig idag och det tycker jag om!

Starten går, jag är längst bak..

Tänkte sätta mig bakom vic först, men ångrade mig och drog om innan första kurvan

Här är vi på på grusvägen på första varvet, jag har redan börjat släppa förbi folk

Trampa & lidelse

En kurva i löst grus, jag kom på att bredställ på crossen var bästa sättet att ta kurvan

Här kommer en stilstudie som är lite bättre än Tilles. Förberedelse med kroppen på vänster sida av cykeln, ta tag i ramen och invänta hindret

Hoppade av i farten och ta ett steg innan hindret




Kliv eller hoppa över första

Fortsätt framåt och planera hur många steg det blir

Kliv över sista hindret med fötterna så lågt över hindret som möjligt

Ner med cykeln och hoppade upp och be att kulorna inte kommer ivägen

Trampaaaaa. Lidaaaa. Smärtaaaa.

Mera mys på den hemska grusvägen som sög all must ur benen

Här är den svåra kurvan där jag flera gånger gick på bredställ

Och det var en populär kurva att fotografera i!





Kom igen nu, igångdrag!


Fokus framåt!

Trampa!

Och så den där jääääävla grusvägen igen..

Nu gör det ont i benen vill jag lova

Och en snyltare har man bakom sig.


































Fler snyltare..

































Detta är uppe efter varvning innan man åker ner mot svåra kurvan

































Nu är scream-masken nära

Där kom den!
Lite mer sammanbiten igen, det blåser ordentligt på fältet

Sista bilden, sen tröttna dom nog på mig.. =)

























Detta är länkarna till alla dessa bilder och många fler på de andra cyklisterna:
https://picasaweb.google.com/109280641599279347934/FormulaPetitOmbreSnapshots
https://picasaweb.google.com/peterhultman78/Kompiscrossen111016?authuser=0&feat=directlink

Inga kommentarer: