onsdag 30 mars 2011

Bockstyre = CK Valhall

Jag skickade min anmälan till breveten precis, där skulle jag ange klubb men jag är ju faktiskt med i två klubbar. Spårvägen CF som jag kommer köra MTB för i sommar och CK Valhall som jag i första hand kommer köra cyclocross för. Men jag planerar ju att dyka upp på landsvägsträningar sporadiskt med CK Valhall, och denna runda är ju helt klart närmare cross än mtb..

Så med ungefär 10 sekunders fundering beslutade jag att allt jag kör med rakt styre går under Spårvägen CF och allt som körs med bockstyre går under CK Valhall.

Jag kör alltså breveten för CK Valhall, oj så stolta dom kommer va över mig..

2 kommentarer:

Tille sa...

CK Valhall hade faktiskt snabbaste svenska tiden på PBP 2007. Ska man inte köra PBP kvittar det med klubb. Man behöver inte ens ange någon.

STIZZE sa...

Tufft! Nä men cykling ska ju va skoj och det blir ju lite extra kul att svänga med lite klubbnamn :)