måndag 14 mars 2011

Träningen denna vecka

Denna vecka kommer jag dra av veckans pass plus ett till. Istället för vilodag idag, då jag känner mig pigg, tänker jag köra ett KI(4x4) pass ikväll när jag kommer hem från jobbet. Och sen imorrn drar jag av det där G2 passet tillsammans med Johan & co. På onsdag blir det vilodag och torsdag förmodligen MTBRace 1. KI passet sparar vi till helgen, kanske fredag men förmodligen blir det söndag. Om helgens väder blir riktigt nice så kan det, mycket sannolikt, bli så att jag byter ut det där 2x20 + TB passet mot ett distanspass.

V.11
G2 1 x 3:00:00*14st
KI 1 pass
MTBRace1 1x 4 st
EB 1 x 2x20min&+TB
ST 1 pass

Tyvärr ser inte vädret sådär jätteroligt ut, iallafall inte värmemässigt. Det blir molnfritt och då dyker graderna direkt när inte molnen håller kvar värmen. Och de timmar det är solsken jobbar man på ändå så det känns ju lite halvt värdelöst. Jag som nu är inställd på att kunna slippa minusgraderna helt, nä då får vädret för sig att dyka till hela minus 8 grader som värst kommande dygn.

Inga kommentarer: