fredag 11 mars 2011

Kvällens träningspass

..går i form av öl häveri! Eller, nja, egentligen handlar ju det här av njuteri. Kvalité för kvantité, nått annat klarar jag inte av en fredag efter en hel jobbvecka ;)

Den första ölen som gickner var en "Modus Hoperandi" som var ny på systemet, en IPA vilket jag inte är något fan av. Därför kanske mitt betyg, "ok" kanske inte säger så mkt till en IPA-älskare men ja. Den var ok iallafall! 

Sen till andra ölen blev det en tillfällig historia på systemet, Taras Boulba, och ja det är nog en bra beskrivning på det också. För den var inge speciell och även om dom kan göra den permanent så tvivlar jag på att dom gör det. Den var bara ok, fast mer ok än ipan såklart!







Resten av kvällen har jag sejfat. Det blir ett par Samuel Adams - Boston Ale vilken är snuskigt god. Och sen avslutar vi med min favorit, av de som finns tillgängliga på systemet, ett par Innis & Gunn - Rum Cask.

Oh jag blir galen när jag tänker på att jag har dom framför mig. Ska stressdricka lite nu. :)

Hoppas ni har en grym fredag, det har jag!

Inga kommentarer: