onsdag 9 mars 2011

Dödligt nära sub70kg nu..

Mitt viktmål har varit 70.0kg och hålla den vikten, deadline har är 1 april och början på cykelsäsongen. Jag började nån gång i september på 79,6kg(och vintern innan det på 84kg) om jag minns rätt och droppade ner till ~71-72kg till den 1 november. Sen dess har jag pendlat mellan 72-73kg och nu på slutet har jag tänkt pyttelite på kosten igen och börjat droppa neråt men väldigt sakta vilket känns bra eftersom jag tränar hårt nu. Jag har vägt in på 70,4kg tre dar irad denna vecka och imorse vägde jag in på 70,1kg.

70,1kg alltså, detta trots att jag käkade två semlor igår, spenderade lunchen på mcdonalds och avslutade kvällen med ett glas vin.

Någon som är avundsjuk på min diet som bevisligen fungerar? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur lång är du egentligen ? :)

STIZZE sa...

Jag är 178cm, så lite under medel!