torsdag 24 mars 2011

Personbästa på fyror.. Tjatigt?

Monarken fick stryk! 329w på fyror avklarade vilket är en höjning från 322w, inte den största höjningen men jag kan lova er att det känns. Personbästa igen då, det går åt rätt håll! Den här gången så kom pulsen upp lite högre också, den var som högst 184 vilket är 15 slag från maxpuls. Alltså 93% utav maxpuls.

De sista 3 minutrarna på sista intervallen var så sjukt tungt, jag trodde aldrig att jag skulle klara av det och kadensen blev lite ryckig mot sista minuten p.g.a förtynade muskler.

Nu ska jag köra lite bålstabiltetsövningar för beach 2013 och köra lite rodelträning!

2 kommentarer:

Macke Johansson sa...

Provat ny pulsklocka i nu? :)

STIZZE sa...

Nä det är samma. :) Jag mailade mattias tidigare som menade på att det inte har med mätarna att göra utan min fysik, att det inte är ovanligt att pulsen kan "visa fel" när man gör så stora framgångar som jag gör just nu