söndag 6 mars 2011

Bilder på min Scalpel 2 2011

Jag tog lite bilder med en bättre kamera på scalpelen igår som blev rätt bra! Se och njut








































































































































































































































































































































































































































































































7 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Kunde du inte ha tagit lite fler bilder?? ;o)

Den är verkligen fin. Kan nog tänka mig att ha Cannondale i skogen med, både som FS 26er och HT 29er...

STIZZE sa...

Jag kan skicka några extra bilder till din privata mail ifall du vill beundra? ;)

Det är rätta svängar johan! En flash 29er vore hur ballt som helst. Det skulle nog vara det ultimata hellasfordonet

Anonym sa...

Sweet. Är lockouten på styret till framdämparen?

//Äschkill

STIZZE sa...

Yes! Och jag är faktiskt förvånat överraskad hur smidig den var, jag kommer nog försöka öva in så att den kommer bli ordentligt använd

Anonym sa...

ok. Hade det inte varit bättre att ha lockouten för bakdämparen på styret. Jag ser inte riktigt vinsten med att ha den för framdämparen. Är ju nästan så man når den med tummen utan att flytta handen.

//Eski_l

STIZZE sa...

Jag kan hålla med dig, men vi får se hur det känns när jag väl cyklar. Bakdämparen är rätt styv på de hårdare inställningarna vilket är vart jag kommer ha dom inställda som oftast.. och där kanske det inte behövs så mkt

återkom med frågan om ett par månader :)

Jonas l sa...

Eskil: Mycket smidigare att ha den där än på gaffeln någon fingerlängd bort tycker jag.