fredag 19 augusti 2011

[BILDER] Vintercykling från 2010/2011

Jag längtar nästan lite.. :)

På någon erstaviksrunda med Johan och Andreas





Mellan Norra Norrby eller vad det heter, och Vega. Jag tror jag låg lite efter här och va rätt slut.. Andreas var som vanligt stark



































Här var det nog kallt, kolla blicken, öronen och isen i fjunet där på hakan =)
Robert, Gunnar och jag, en av drevviken runt rundorna!
Här körde jag backintervaller i nybohovsbacken
Ser ut som rondellen i tyresö vid bygma va? :)
Min blick är lika luddig som bilden
Detta var nog en av de första rundorna, för jag slutade använda den där jackan efter ett tag. Den värmde ändå inget och tog onödigt mycket vind.
Stå och frysa vid HBB gjorde man några gånger när man inväntade folk inför rundorna =) Då var vi 2-5 pers som delade upp oss i två gäng(cross och mtb) på tisdagsrajderna... lite skillnad från hur det är nu i sommar med 60+ som mest :)



































Tille utanför hellasgårdens fik. FYFAN vad det är kallt att börja cykla efter man stannat av ett tag.. Mitt i midvintern!
Erik, Danne(DT som även kör sub8 med mig på vättern 2012) och Johan.. Nånstans mellan tungelsta och vh kanske, eller nått åt det hållet? :)
En av mina första vändor på crossen i november.. här var det minst sagt svårcyklat utan dubbdäck. Inte för att ens dubbdäck hade hjälp mycket men.
Man kan ju cykla på bakhjulet på cykelcross mitt i vintern också! Nånstans vid norrby det här med Robert och Johan. Good times...
Pause vid vega för att köpa en cola. Här med en elitcyklist från hovet, tror han hette niklas? Jag mötte på honom på norvelo ett par månader senare.
Ytterliggare en VH runda, här va bang(globalistic) med och guidade min första vh-runda har jag för mig. Han körde på hybrid eller mtb och hade minst sagt svårt att hålla tempo med den hojen medans vi andra rullade med 28-35mm crossdäck.

Det här var nog när magnus var med och körde drevviken, lite högre tempo än han var van med. Inget mona-sahlin här inte! =) Tror det är björn till vänster också


Inga kommentarer: