måndag 22 augusti 2011

CRT bussen till finnmarksturen!

Nu fick jag svar, grabbarna/tjejerna i Cykloteket Racing Team hade plats över till mig i bussen!

Vilken räddning, igen.. Grymt skönt är också hur bra organiserade dom är, det blir en garanterat bra resa! Bussen är stor och skön att åka i, sällskapet är trevligt, åke som är deras lagledare och chaufför ställer upp för grabbarna vad dom än behöver väl på plats, sist fixade han bland annat ny rumsnyckel åt mig när jag klantat mig. Deras langningsteam är världsklass, men jag kommer nog köra egen langning även ifall dom erbjuder sig, jag vill inte vara till besvär. Samling strax innan 18 i sumpan där bussen går ifrån och framme i ludvika runt 22 tiden, tror vi ska bo hos Fredrik Modin? Väntar bekräftelse på om jag får plats eller inte. Upp tidigt och vara på plats kl 08:45, tävlingen startar kl 10:00.

Detta är alltså Långlopps SM 2011, och jag hoppas på att göra mitt bästa resultat hittills. Frågan på om jag faktiskt är helt ok på platten ändå kommer besvaras kontra mitt cykelvasan-resultat och de senaste resultaten från långloppen.

Tack som fan CRT för att ni räddar mitt tävlande återigen! http://crt.cykloteket.se/

Inga kommentarer: