tisdag 2 augusti 2011

Ännu en dag i dalarna

Hur många gånger kan man bli kissnödig på en natt? Det känns som om jag tog rekordet..

Idag ska vi snickra på stugan och förhoppningsvis komma en bra bit på ytterväggarna. Målet med kommande två veckor är att väggarna och taket ska va klart, sen får det stå så över vintern. Men, jag och Karin åker hem redan på torsdag så det mesta jobbet får svärföräldrarna göra själva. Detta är min sista utav fem veckors semester i sommar.

Jag har ont i halsen, något jag hoppats kommit efter dålig sömn, men nu har jag sovit ut och det har inte gått bort än. Jag hade tänkt springa idag men med halsont hoppar jag över, men direkt jag känner mig bra drar jag iväg. Jag har rekat en runda på 5-6km som borde vara lagom för mina otränade ben.

1 kommentar:

Fredde sa...

Max en gång / natt. Behöver du springa fler så har du blivit gubbe! :)